Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Έτοιμη να "χτυπήσει" τον κλειστό η Βλάσιτς!

Η Μπλάνκα Βλάσιτς δηλώνει έτοιμη μετά τον τραυματισμό της να επιστρέψει δυναμικά στο στίβο και συγκεκριμένα στο Ευρωπαϊκό κλειστού το Μάρτιο.

"Νιώθω πραγματικά έτοιμη. Ο στόχος είναι να επιστρέψω δυνατότερη και καλύτερη από ότι ήμουν πριν τον τραυματισμό. Μου λείπουν οι αγώνες. Θέλω να επιβεβαιώσω όσα κάνω στη προπόνηση."

Μιλώντας σε Κροατική εφημερίδα πρόσθεσε: "Μου λείπουν οι τελικοί. Προπονείσαι για να αγωνίζεσαι. Έχω πολλά σχέδια, επιθυμίες και φιλοδοξίες Ο τραυματισμός μου αυτός ήταν ένα δώρο γιατί κατάλαβα ποιες είναι οι προτεραιότητες στην πραγματική ζωή."  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωσου μεσω e-mail

Enter your email address:

Αρχειοθηκη ιστολογιου

To blog προσφέρει δωρεάν link για livestreaming για αγώνες στίβου από όλο τον κόσμο! Τα link για livestreaming δεν ανήκουν στο blog! Βρίσκονται ελεύθερα στο διαδίκτυο!
© Copyright 2012 StivoStreams.blogspot.com

ΕΧΕΙΣ Gmail η yahoo ; Γινε μελος: