Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Μπολτ, Φέλιξ και Μπλέικ μίλησαν στο σαλόνι της IAAF

Τρεις κορυφαίοι αθλητές βρέθηκαν χτες στο σαλόνι της IAAF στη Μπαρτσελόνα και μίλησαν για όλα. Γιουσέιν Μπολτ, Άλισον Φέλιξ και Γιόχαν Μπλέικ. Και οι τρεις φάνηκαν ευχαριστημένοι από τις εμφανίσεις τους στους ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου και έθεσαν τους στόχους τους για τα επόμενα χρόνια.

Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις τους:



Γιουσέιν Μπολτ

"Στόχος μου φυσικά είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Θα προσπαθήσω να τρέξω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Νιώθω ότι σιγά σιγά γερνάω και είμαι περίεργος να δω πόσο γρήγορα μπορώ να τρέξω. Αποφασίσαμε με τον προπονητή μου να μην κάνω 400μ ή μήκος. Θέλω να μην έχω καθόλου τραυματισμούς και να νιώθω δυνατός και έτοιμος. Με την ηλικία μου να ανεβαίνει αρχίζω και πέφτω για αυτό και θέλω να κάνω όσο καλύτερους χρόνους μπορώ. Ένα πράγμα που μου δίνει κίνητρο να συνεχίσω είναι οι αγώνες.  Μου αρέσει ο ανταγωνισμός, μου αρέσει να ανταγωνίζονται το καλύτερο. Όταν δεν έχω κάποιον να ανταγωνιστώ αρχίζω και βαριέμαι. Πρώτος ήταν ο Ασάφα, μετά ήταν Tyson, τώρα είναι Yohan Blake. Ανυπομονώ να έρθουν και οι νεότεροι."

Γιόχαν Μπλέικ

"Είμαι 22, είμαι νέος και έχω πολλά χρόνια μπροστά μου. Κατάφερα αυτό που ήθελα μέχρι τώρα στη πορεία μου. Κερδίζοντας στα "Jamaican Trials" ήταν ένα θετικό για μένα και μου έδωσε αυτοπεποίθηση να συνεχίσω στους ολυμπιακούς του Λονδίνου. Και το ότι πήρα τρία μετάλλια, το ένα χρυσό στη σκυταλοδρομία, ήταν κάτι το φοβερό.Ο Γιουσέιν δεν ήταν έτοιμος στα "Jamaican Trials". Στην πρώτη μου εμφάνιση σε ολυμπιακούς κατάλαβα πως είναι να βρίσκεσαι εκεί. Απέκτησα εμπειρία, ξέρω τους αντιπάλους μου και ξέρω τι μπορώ να κάνω. Για αυτό και έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα."

Άλισον Φέλιξ

Απολαμβάνω τα σπριντ. Αυτή η χρονιά μου έδειξε ότι έχω περιθώρια να βελτιωθώ. Είμαι περίεργη να δω μέχρι που μπορώ να φτάσω. Νομίζω πραγματικά πως είμαι στην ακμή μου τώρα. Το ότι έκανα 21.69 στα 200μ στα αμερικάνικα Olympic Trials ήταν ένα μεγάλο επίτευγμα για μένα. Ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή μου και με ώθησε να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα στους ολυμπιακούς. Τα 100μ με βοήθησαν πολύ στα 200μ. Μπορεί για πολλούς να μην πήγα καλά στα 100μ αλλά αυτή ήταν μια από τις πιο περήφανες στιγμές της ζωής μου. Αυτό είναι που με μαγεύει στον κλασικό αθλητισμό, το να βελτιώνεσαι συνεχώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωσου μεσω e-mail

Enter your email address:

Αρχειοθηκη ιστολογιου

To blog προσφέρει δωρεάν link για livestreaming για αγώνες στίβου από όλο τον κόσμο! Τα link για livestreaming δεν ανήκουν στο blog! Βρίσκονται ελεύθερα στο διαδίκτυο!
© Copyright 2012 StivoStreams.blogspot.com

ΕΧΕΙΣ Gmail η yahoo ; Γινε μελος: