Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Δεν το γυρνάει στο μήκος ο Μπολτ

Ο Γιουσέιν Μπολτ σε επίσκεψή του στη Βραζιλία μίλησε για την προπόνηση, για τα σενάρια περί μήκους και για την επιθυμία του να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές του κόσμου.

Συγκεκριμένα ο Τζαμαϊκανός σούπερ σταρ δήλωσε: "Προσπαθώ να μην προπονούμε τόσο σκληρά ώστε να φτάνω σε σημείο που το σώμα μου δεν αντέχει. Αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στη κορυφή της φυσικής κατάστασης. Όμως προσπαθώ να τη βελτιώσω ακόμα περισσότερο."

Για το γύρισμα στο μήκος άφησε να εννοηθεί πως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει:"Η ιδέα ήταν να αγωνιστώ στο μήκος, όμως μίλησα στον προπονητή μου (Γκλεν Μιλλς) και ανησύχησε. Το μήκος προκαλεί προβλήματα στα γόνατα και στα ισχία. Θα πάρουμε την απόφαση σύντομα αλλά δεν θα κάνω κάτι που θα επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή μου στα υπόλοιπα αγωνίσματα."

Ο ρέκορντμαν παραδέχτηκε την πρόθεσή του να σπάσει τα δικά του παγκόσμια ρεκόρ και πως επιθυμία του είναι να τον κατατάξουν ανάμεσα στους Μάικλ Τζόρνταν και Πελέ ως οι καλύτεροι αθλητές στον κόσμο.

"Θέλω να είμαι ο καλύτερος στο αγώνισμά μου. Θα είμαι ευχαριστημένος αν τα Μ.Μ.Ε. και οι θαυμαστές μου με συγκρίνουν με αυτά τα μεγάλα είδωλα. Θα συνεχίσω να δουλεύω όσο πιο σκληρά μπορώ για να μπω στο κλαμπ τους"


tags: usain bolt, γιουσειν μπολτ, χουσειν μπολτ, jamaica, τζαμαικα, τζαμαϊκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωσου μεσω e-mail

Enter your email address:

Αρχειοθηκη ιστολογιου

To blog προσφέρει δωρεάν link για livestreaming για αγώνες στίβου από όλο τον κόσμο! Τα link για livestreaming δεν ανήκουν στο blog! Βρίσκονται ελεύθερα στο διαδίκτυο!
© Copyright 2012 StivoStreams.blogspot.com

ΕΧΕΙΣ Gmail η yahoo ; Γινε μελος: