Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Νικόλ: "Είμαι χαρούμενη με την προετοιμασία"


Η Νικόλ Κυριακοπούλου, που τα προηγούμενα χρόνια τέτοια εποχή ταλαιπωρούνταν από τραυματισμούς,   έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία της.

"Πέρυσι τέτοια εποχή ήμουν με πατερίτσες. Πάλευα να γίνω καλά για να μπορέσω να σώσω τη χρονιά. Οπότε τώρα που γυμνάζομαι και κάνω προετοιμασία από την αρχή και δίχως πίεση είναι λογικό να είμαι χαρούμενη"

"Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να βιαστώ για κάτι και να προκαλέσω κάποιο πρόβλημα στο πόδι μου. Γενικώς είμαι πολύ προσεκτική και το καλό είναι πως δεν έχω καμία ενόχληση. Η χρονιά που έρχεται έχει πολλές απαιτήσεις"


Για τον κλειστό στίβο ανέφερε: "Πάντα μου άρεσε ο κλειστός στίβος. Θα δούμε όμως, είναι νωρίς ακόμη να πω με βεβαιότητα τι θα κάνω"

Για το ζήτημα της δουλειάς της είπε: "Περιμένω να δω τι θα γίνει με τον αθλητικό Νόμο. Αν δεν αλλάξει κάτι τότε δεν θα μπορώ να κάνω διπλές προπονήσεις"

tags: nikol kyriakopoulou, nokol, kyriakopoyloy, epi konto, epi kontw, επι κοντω, νικολ κυριακοπουλου, κλειστος στιβος, στιβος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωσου μεσω e-mail

Enter your email address:

Αρχειοθηκη ιστολογιου

To blog προσφέρει δωρεάν link για livestreaming για αγώνες στίβου από όλο τον κόσμο! Τα link για livestreaming δεν ανήκουν στο blog! Βρίσκονται ελεύθερα στο διαδίκτυο!
© Copyright 2012 StivoStreams.blogspot.com

ΕΧΕΙΣ Gmail η yahoo ; Γινε μελος: